Strona 18 z 25
Re: Internet Telewizja
: 03 mar 2014, 20:20
autor: zimonsky
Soprano pisze:zawieszanie i zamrażanie obrazu to norma do której już się przyzwyczaiłem.
Na jakim dekoderze Ci mrozi i tnie tv? Motorola?
Re: Internet Telewizja
: 03 mar 2014, 21:49
autor: NIN
Bigbluee2 pisze:Nie polecam, bo mieszkałem na batorego gdzie była tylko firma East & west.
Potwierdzam Twoje spostrzeżenie. Mieszkałem w Koziegłowach i miałem takie same odczucie. W końcu przerzuciłem się na innego lokalnego operatora (Awakom) i wystawiłem antenę za okno do telewizji naziemnej
Re: Internet Telewizja
: 03 mar 2014, 21:51
autor: NIN
bobczok pisze:bez drugiego dekodera w drugim pokoju nie ma tv w inea jest

W echostar też jest Tylko oferta programowa gorsza, ale są tańsi i jak na razie bez problemowi
Re: Internet Telewizja
: 03 mar 2014, 22:42
autor: Soprano
zimonsky pisze:Soprano pisze:zawieszanie i zamrażanie obrazu to norma do której już się przyzwyczaiłem.
Na jakim dekoderze Ci mrozi i tnie tv? Motorola?
Nie. Mój dekoder to ZyXel 1001H w wersji czarnej. Z białym miałem jakiś konflikt z amplitunerem i musiałem wymienić na inny model.
Re: Internet Telewizja
: 04 mar 2014, 11:14
autor: zimonsky
Poproś w takim razie o Motorolkę. Od czasu gdy wymieniłem dekoder wszystko śmiga. wymiana oczywiście bezpłatna;)
Re: Internet Telewizja
: 04 mar 2014, 13:02
autor: Soprano
A nie będę musiał płacić więcej? Z tego co wiem to jest dekoder z nagrywarką?
Re: Internet Telewizja
: 04 mar 2014, 16:51
autor: xjakub
Nie nie będziesz płacił więcej.
Ja też wymieniłem Zyxela po wielu reklamacjach i naciskach na Motorolę.
Nic więcej za nią nie płacę choć łatwo nie było.
Moja motorola jest bez nagrywarki
Re: Internet Telewizja
: 04 mar 2014, 18:54
autor: zimonsky
za ten z nagrywarką też nie zapłacisz ani grosza więcej:)
Re: Internet Telewizja
: 05 mar 2014, 11:05
autor: Soprano
Dzwoniłem, Motorola z dyskiem za dopłatą. Bez dysku nie pytałem.
Re: Internet Telewizja
: 05 mar 2014, 12:02
autor: xjakub
Źle robisz (chyba)
Zgłaszaj reklamację zgodnie z prawdą (u mnie co dwa dni ją zgłaszałem na Zyxelu) że obraz się mroźi, dekoder się zawiesza i resetuje (u mnie przynajmniej tak było).
Za każdym razem reklamacja rozpatrzona pozytywnie, przyznanie się do winy i obniżenie abonamentu na dany miesiąc.
Po dwóch/trzech miesiącach zgłoszeń przyjechał technik z nowym dekoderem (Motorola) i problemy ustały.