Opłaty w czerwcu/lipcu - 3. etap

Współpraca z Agrobex S.A (kupno, odbiór mieszkania, zapisy w umowach itp.)
tombusz
Posty: 53
Rejestracja: 26 lis 2012, 13:46
Etap: III
Lokalizacja: Zalasewo

Opłaty w czerwcu/lipcu - 3. etap

Post autor: tombusz »

Cześć, czy ktoś byłby w stanie wyjaśnić mi co wyprawia nasz zarządca w ISOKu? Wydawało mi się że głosowaliśmy nad uchwałą wprowadzającą trzy przedziały stawek: od stycznia do chyba końca marca, od kwietnia do końca maja i od czerwca do końca roku. Poprawcie mnie jeśli się mylę.
Skąd w takim razie korekty, wyrównania, korekty do korekt wystawione w mies. czerwcu?
Na początku lipca miałem nadpłatę, zapłaciłem ile chcieli a i tak teraz znów mam 30 zł na minusie.
dla ułatwienia zobrazuję to screenem :)
isok.png
zimonsky
Posty: 62
Rejestracja: 01 mar 2012, 08:21
Etap: III

Re: Opłaty w czerwcu/lipcu - 3. etap

Post autor: zimonsky »

korekty masz za kwiecień i maj. nagmatwane, ale się zgadza.
tombusz
Posty: 53
Rejestracja: 26 lis 2012, 13:46
Etap: III
Lokalizacja: Zalasewo

Re: Opłaty w czerwcu/lipcu - 3. etap

Post autor: tombusz »

No właśnie się nie zgadza, bo na korektach jest fundusz remontowy do dopłaty i jakieś grosze zwrotu z pozostałych kosztów.
Chyba że może przeszła uchwała głosowana na pierwszym zebraniu.
zimonsky
Posty: 62
Rejestracja: 01 mar 2012, 08:21
Etap: III

Re: Opłaty w czerwcu/lipcu - 3. etap

Post autor: zimonsky »

A nie jest tak, że na jednej korekcie płacisz za fundusz remontowy a agrobex zwraca za pozostałe składowe czynszu (tam, gdzie masz nadpłatę 17 zeta) a druga korekta (dopłata 14 zeta) zwraca Ci za fundusz remontowy, ale musisz zapłacić za pozostałe składowe? z drobną różnicą za awarie i naprawy?
Załączam tabelkę co ile powinno kosztować w konkretnym miesiącu
Załączniki
image003.png
image003.png (5.68 KiB) Przejrzano 14651 razy
tombusz
Posty: 53
Rejestracja: 26 lis 2012, 13:46
Etap: III
Lokalizacja: Zalasewo

Re: Opłaty w czerwcu/lipcu - 3. etap

Post autor: tombusz »

OK, już widzę, korekty z 30 czerwca to wycofanie korekt z 5 czerwca. Zamieszali strasznie.
Zastanawia mnie tylko na jakiej podstawie nastąpiła zmiana płatności za awarie i naprawy w miesiącach kwiecień-maj skoro ankieta na ten temat była wysyłana dopiero w maju a głosowaliśmy nad zmianą planu drugim zebraniu wspólnoty.
Czy konserwator który w tych miesiącach robił regularne przeglądy nie dostanie za to wynagrodzenia? To trochę nie fair ze strony naszego zarządcy, płaciliśmy przecież konserwatorowi w czynszach w kwietniu i maju.
ODPOWIEDZ