Na jakim dekoderze Ci mrozi i tnie tv? Motorola?Soprano pisze:zawieszanie i zamrażanie obrazu to norma do której już się przyzwyczaiłem.
Internet Telewizja
Re: Internet Telewizja
Re: Internet Telewizja
Potwierdzam Twoje spostrzeżenie. Mieszkałem w Koziegłowach i miałem takie same odczucie. W końcu przerzuciłem się na innego lokalnego operatora (Awakom) i wystawiłem antenę za okno do telewizji naziemnejBigbluee2 pisze:Nie polecam, bo mieszkałem na batorego gdzie była tylko firma East & west.
Re: Internet Telewizja
W echostar też jest Tylko oferta programowa gorsza, ale są tańsi i jak na razie bez problemowibobczok pisze:bez drugiego dekodera w drugim pokoju nie ma tv w inea jest
Re: Internet Telewizja
Nie. Mój dekoder to ZyXel 1001H w wersji czarnej. Z białym miałem jakiś konflikt z amplitunerem i musiałem wymienić na inny model.zimonsky pisze:Na jakim dekoderze Ci mrozi i tnie tv? Motorola?Soprano pisze:zawieszanie i zamrażanie obrazu to norma do której już się przyzwyczaiłem.
Re: Internet Telewizja
Poproś w takim razie o Motorolkę. Od czasu gdy wymieniłem dekoder wszystko śmiga. wymiana oczywiście bezpłatna;)
Re: Internet Telewizja
A nie będę musiał płacić więcej? Z tego co wiem to jest dekoder z nagrywarką?
Re: Internet Telewizja
Nie nie będziesz płacił więcej.
Ja też wymieniłem Zyxela po wielu reklamacjach i naciskach na Motorolę.
Nic więcej za nią nie płacę choć łatwo nie było.
Moja motorola jest bez nagrywarki
Ja też wymieniłem Zyxela po wielu reklamacjach i naciskach na Motorolę.
Nic więcej za nią nie płacę choć łatwo nie było.
Moja motorola jest bez nagrywarki
Re: Internet Telewizja
za ten z nagrywarką też nie zapłacisz ani grosza więcej:)
Re: Internet Telewizja
Dzwoniłem, Motorola z dyskiem za dopłatą. Bez dysku nie pytałem.
Re: Internet Telewizja
Źle robisz (chyba)
Zgłaszaj reklamację zgodnie z prawdą (u mnie co dwa dni ją zgłaszałem na Zyxelu) że obraz się mroźi, dekoder się zawiesza i resetuje (u mnie przynajmniej tak było).
Za każdym razem reklamacja rozpatrzona pozytywnie, przyznanie się do winy i obniżenie abonamentu na dany miesiąc.
Po dwóch/trzech miesiącach zgłoszeń przyjechał technik z nowym dekoderem (Motorola) i problemy ustały.
Zgłaszaj reklamację zgodnie z prawdą (u mnie co dwa dni ją zgłaszałem na Zyxelu) że obraz się mroźi, dekoder się zawiesza i resetuje (u mnie przynajmniej tak było).
Za każdym razem reklamacja rozpatrzona pozytywnie, przyznanie się do winy i obniżenie abonamentu na dany miesiąc.
Po dwóch/trzech miesiącach zgłoszeń przyjechał technik z nowym dekoderem (Motorola) i problemy ustały.